آخرین اخبار
کد مطلب: 146845
همزمان با دهه فجر در شهرستان لردگان صورت گرفت/
برگزاري اردوي جهادي بهداشتي و درماني در روستاي هاي محروم
تاریخ انتشار : 1400/11/17 08:22:03
نمایش : 519
به منظور ارائه خدمات بهداشتي و درماني رايگان به ساکنان مناطق محروم، اردوي جهادي به همت بسيج جامعه پزشکي و شبکه بهداشت و درمان لردگان در مناطق محروم شهرستان لردگان برگزار گرديد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ شهرام طهماسبيان با اعلام خبر برگزاري اردوهاي جهادي در ايام دهه فجر در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: به همت ستاد اردو‌هاي جهادي، شبکه بهداشت و درمان لردگان، کانون بسيج جامعه پزشکي، سازمان مردم نهاد رويش جوانه‌هاي زندگي لردگان و اداره ورزش و جوانان لردگان همزمان با گراميداشت ايام الله دهه فجر، اردوي جهادي پزشکي، بهداشتي، درماني و فرهنگي در مناطق محروم شهرستان لردگان برگزار شد.

وي افزود:  ۱۲۷ مورد ويزيت رايگان بيماران، توزيع دارو رايگان با اعتباري بالغ بر ۱۲۰ ميليون ريال، برگزاري مسابقات ورزشي گراميداشت دهه فجر شامل طناب زني، طناب کشي، دارت، دووميداني و روپايي و اهداي ۵۰ عدد اقلام ورزشي بين پسران و دختران دانش آموز از جمله خمات ارائه شده در اين اردوي جهادي يک روزه بود.

همچنين ارائه مشاوره به بيش از ۹۰ نفر، خدمات روانشناسي به ۶۰ نفر و خدمات مامايي به ۳۵ نفر همراه با توزيع ماسک رايگان و واکسيناسيون عليه کوويد۱۹ در اين اردو انجام شد.

انتهاي پيام/630 ل 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس